Art of Love

-- Datum: 2009-12-05 | Tid:22:00:50
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Efter att jag råkade däcka av några timmar hemma hos Carina. Typ halvdöd.

Back at my own place now. Guess what? De där lussekatterna som vi gjorde idag blev lite fail *haha* Allt gick bra tills det var dags för att stoppa in dem i ugnen och hålla reda på tiden, borde väl ha anat att det skulle gå snett där eftersom vi inte direkt är kända för att hålla tiden you know. Oh well, better luck next time~~

Imorgon är det söndag och för typ första gången på flera veckor är det inget plugg för mig *hoho* Egentligen är det biologi-prov nästa vecka (är så lost där just nu) but I don't give a flying duck, jag har lovat mig själv att bara chill out den här helgen and that's how things are going to be. Paniken och ångesten inför provet får komma på måndag istället.
- i'm out.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--