Carina and Jessica goes in Christmas-mode

-- Datum: 2009-12-05 | Tid:14:09:12
-- Kategorier: Jessina

hej

YO PEOPLE! What's crackin'?

Det var ett tag sen det kom ett inlägg från oss båda but here it comes! Sitter hemma hos moi Carina just nu, vi har varit här sen 6.30 men vi råkade däcka av en stund så vi vaknade igen vid typ 11. Så går det när man inte får tillräckligt sömn i sig (I blame it on Carina ^^).

Just nu sitter vi i mitt (
Carinas) kök och väntar på att lussekatterna ska bli klara. Sen blir det tillbaka till min zääägziiga julgran och after that ska vi slå in lite julklappar *hoho*. Idag blir det en jävlans mycket julstämning ifrån oss båda. That's why vi tänker önska er en riktigt god jul redan nu!




Kommentarer
Postat av: My

Bjuder ni mig på lussekatter :D ? (a)



Svar : Ja usch , har värsta huvudvärken just nu xD



HAHHA JAG MED ! Ska fan åka till korea innan jag dör ;)

2009-12-05 @ 15:17:44
URL: http://myytran.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--