densjundedecembertvåtusennio

-- Datum: 2009-12-07 | Tid:21:34:46
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Idag när jag tog ett steg utanför dörren så trodde jag ärligt talat att det var höst men sen slog det mig att det faktiskt är vinter. Fortfarande trallar jag runt med min skinnjacka, visst det är kallt men inte så pass kallt att jag behöver ta på mig min vinterjacka ännu.

Skoldagen har i alla fall mest bestått av att snacka och busa. Efter skolan drog jag en snabbis till centrum för att köpa lite grejer. Efter det drog jag tillbaka till skolan där jag skulle plugga, gick det bra? Ne, istället satt jag och lyssna på de andra och fick i mig jävligt mycket med skratt, haha.

Imorn blir det redovisning på första lektionen och på den sista lektionen ska det vara inlämning på ett arbete som vi fick för en vecka sen. Har jag varit en duktig flicka och gjort klart den? Haha, skrattretande. Det ska jag göra på min måndagskväll då ...... Haha, om jag inte är dum? Glömde skicka det som jag har gjort till min hotmail så nu sitter jag här tomhänt, ändå ska jag försöka att arbeta vidare. Wish me luck :) Jädrans vilket långt inlägg!




Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--