femtonnollnoll

-- Datum: 2009-12-06 | Tid:15:00:01
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Sitter här och funderar på livet, nothing interesting really. Är shiiiiit trött btw, gick och la mig 3-something och brorsan väckte mig way too early när han ringde mig eftersom han ville att jag skulle låsa dörren då han hade glömt det, genius...

Finns inget intressant på TV just nu så ska försöka leta reda på något kuligt on the net, eller så spammar jag sönder bloggen med nothing special.
- i'm out.



Kommentarer
Postat av: My

Mums då , låter nice ;) (a) Haha



Ja och USA :M ! De två ställen jag vill åka till just nu ^^ Har du funderat något på att åka dit då ? Korea och Japan alltså :)

2009-12-06 @ 17:24:29
URL: http://myytran.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--