Good morning !

-- Datum: 2009-12-14 | Tid:12:45:27
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Idag är det ingen skola för min del vilket betyder att jag har fått världens längsta sovmorgon. Hoho :) Jag känner mig så utvilad som jag ska känna mig och så är jag på ett jädrans bra humör. Igår jobbade jag och kände mig så himla trött när jag kom hem att jag knappt kunde stå på mina två ben längre. Haha, har typ fått två blåmärken på mina lår från jobbet. Haha, sjukt.

Idag blir det i alla fall att läsa ut en bok som jag ska redovisa på svenskan imorn. Typiskt mig, jag ska alltid göra allt i sista minuten. Att jag aldrig lär mig. Efter det måste jag även plugga på matten då vi kommer ha prov någon gång under veckan. Big fail. Ah, men kanske ska börja, vilket jag inte kommer göra .. Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jo, kom igen Cariniiisch!!!! Nu pluggar vi gärnet till matten som riktiga nerdz xD

2009-12-14 @ 17:42:25
URL: http:// vanessa.hammarhorn.se

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--