Horoskop

-- Datum: 2009-12-10 | Tid:22:15:33
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Har börjat titta in horoskopen på VR regelbundet nu. Den här gången står det inte riktigt om hur min framtid kommer att se ut utan mer ett råd om det händer. Jag tänker ta in det och försöka att ta det lugnt. Nuförtiden känner jag mig för det mesta utpumpad pga av allt. Horoskopet är från den 9 till den 21 december.

Har tagit en lång och varm dusch idag och så har jag även målat mina naglr. Vilken färg då? Jo, blå :) Har typ låtit nackellacken ligga där orörd ett tag nu så jag tänkte att det var dags och dessutom är det skit snyggt! Just chillin :)















Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--