Jessica's 2009 soundtrack - Part. 1

-- Datum: 2009-12-31 | Tid:00:33:49
-- Kategorier: Musik & Video

hej


credits: weheartit

Wow om ca en dag är det dags för ett nytt år, 2010. Damn. Jag vet att många bloggare brukar sammanfatta deras år and stuff but nooooo, jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde förra veckan så tror knappast jag kommer komma ihåg så mycket om det gångna året ^_^ Istället blir det en "liten" sammanfattning på alla låtar som släpptes 2009 (som jag kommer ihåg) som jag lyssnade på.

Först upp är en lista på alla koreanska och japanska låtar, "del 2" kommer bestå vara med engelska låtar ^_^

Alla låtar är länkade ^_^
(* - personliga favoriter)

2NE1 - Fire* | I Don't Care* | In the Club* | Let's Go Party | Pretty Boy
2PM - Again & Again* | Heartbeat | I Hate You | Tired of Waiting*
4Minute - Muzik* | What A Girl Wants
4Tomorrow - Tomorrow
9th Street - Without Words*
A.N.JELL - Promise | Still
After School - Because of You* | Diva
AJ - Wipe The Tears*
Baek Ji Young ft. Taecyeon - My Ear's Candy*
Beast - Bad Girl* | Mystery
Big Bang - Emotion | Gara Gara Go!!*
Big Bang ft. 2NE1 - Lollipop*
Brown Eyed Girls - Abracadabra
CL & Minzy - Please Don't Go*
Dara ft. CL
- Kiss
Davichi - 8282
Epik High - Wannabe
G-Dragon - Breathe | Heartbreaker*
Park Bom - You And I*
SHINee - Juliette | Ring Ding Dong
SNSD - Gee | Tell Me Your Wish (Genie)
Son Dambi ft. After School - Amoled
SS501 - Because I'm Stupid* | Love Like This*
Super Junior - It's You* | Sorry Sorry
Super Junior - M - Super Girl*
T-ara ft. Supernova - TTL 2 (Time To Love)*
Taeyang - Wedding Dress* | Where U At
TVXQ - Bolero | Looking At The Sunset | Stand By You* | Survivor
U-KISS - Man Man Ha Ni
V.O.S ft. Jaebum - To Luv...
- Jessica is out for now.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--