"nina är på hugget idag"

-- Datum: 2009-12-08 | Tid:19:14:04
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Hallojaa ! Igår var det en slö, trött och inte få något gjort dag men idag var det andra bullar som gällde! Jag var på hugget och arbetade flitigt igenom alla min lektioner och gjorde det roligt och innan jag visste ordet av det så hade jag slutat för dagen. Tycker att det gick snabbt idag även om tisdagar är den näst längsta skoldagen. Creds for moi :)

När jag kom hem var det att laga mat på direkten och proppa i mig allt. Var ju så himla hungrig! Idag blir det plugg igen, jag har svenska prov imorn som jag inte ser fram emot. Men jag ser det från den ljusa sidan, imorn blir det sovmorgon för mig! Wihooo :)



Kommentarer
Postat av: Jessica N

G-g-g-good job :D <3

2009-12-08 @ 20:58:46
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--