Ready .. seeet .. GOOO !

-- Datum: 2009-12-31 | Tid:00:18:40
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

 

Idag är det den sista dagen på det här året och imorn är det den första dagen på det nya året. Igår efter att ha spenderat mer än tusen kronor igen så är man ännu mer fattigare. Gick runt och hitta nästan ingenting. Lämnade dessutom tillbaka ett skit snyggt nitskärp som var för litet. I-landsproblem.

Jag hittade typ inget igår så jag fick rota fram något ur min garderob som jag skulle kunna ha på mig idag. Efter att ha en massa ideer och val att göra på nyår så kom jag fram till en sak. Så nu är allt fixat och klart på sista minuten. Klackarna är ute, champagnen är redo och sist men inte minst - jag är redo med mitt glada humör! :)

Lyssnar på "Claude Kelly - Hey DJ". (länkad)

Jag hoppas att ni får ett bra slut på året och en bättre början på 2010 ! :) <3



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--