Saknar den lilla staden !

-- Datum: 2009-12-04 | Tid:22:07:49
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

 

Ww-ww-haaaaaaaaaaat did you say ? Jag känner mig så hemskt trött ! Idag har det varit skola från 09.50 till 13.55 och sen raka vägen hem för att tvätta från 16-19. Mellan tvätt, paus tiderna storstädade jag här hemma eftersom jag tyckte att det var dags. Såklart fortsatte jag även att städa efter tvätten. Nu är allt rent och städat här hemma. Jag känner mig stolt över mig själv.

Idag ska jag försöka sova tidigt eftersom imorn blir det en väldig tidig morgon men en undebar dag. Längtar redan nu, hihi. Det var allt jag orkade skriva idag, ha en trevlig helg! :)



Kommentarer
Postat av: Jessica N

Hihå hihå :D <3

2009-12-04 @ 22:09:48
URL: http://feelthewords.blogg.se/
Postat av: Carina

Sv Jessica; Haha, din åsna <3

2009-12-04 @ 22:13:43
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--