standing in the middle of a broken heart

-- Datum: 2009-12-14 | Tid:19:56:52
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Annoying annoying bus -__- Imorse när jag och brorsan skulle åka till skolan visar det sig att en buss hade fastnat framför våran buss så vi var tvungna att vänta i 40 min innan vi kunde åka. Där rök hela min kemi-lektion btw... Jag och min brorsa sa typ flera gånger att man kunde åka runt den andra bussen men chauffören sa hela tiden "nej blablabla" så vi höll till slut bara käften. Men gissa vad snubben gör då? Jo, såklart så kör han runt den andra bussen i alla fall till slut. Bara sisådär 40 minuter efter...

Imorgon har de andra i min klass matte-nationella så jag får sovmorgon till halv 10.30, SCORE!
- jessica is out.



Kommentarer
Postat av: My

Haha vilken trög busschaufför XD



Ja , åh gör det !



Nej eller hur :/ Visst är den bra , den är mer lugn och allt ^^ Kangin fick man bara se slutet typ .. Och hans läppar i mitten av videon , annars var det inte mycket buää . Det enda jag vill är att Kibum ska komma tillbaka :( Kangin oxå , men han kommer ju göra det snart iaf .

2009-12-14 @ 20:51:54
URL: http://myytran.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--