tre, två gooott ...... !!!

-- Datum: 2009-12-29 | Tid:19:20:04
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Efter att ha somnat och vaknat och somnat om igen så var det dags för att vakna igen för att göra sig redo inför att möta alla vilda djur bland alla affärer. Trodde jag .. Var faktiskt lugnare än vad jag hade föreställt mig. Fick inte med mig så mycket hem men ändå blev jag mer än tusen kronor fattigare, japp.

Snart innan vi vet ordet av det så är det nyår! Kan inte fatta hur snabbt tiden går. Här har jag gått runt och trott att det är minst 7 dagar kvar tills nyår. PANIK!? Folk har till och med redan börjat skjuta fyrverkerier. Har typ hört fyrverkerier skjutas några dagar innan. Tidiga. Aja ska gå och rota bland påsarna och se vad jag har fått med mig hem ..




Kommentarer
Postat av: Jessica N

bahahahaahahahahahahahah omg vilken bild! xD <3

2009-12-29 @ 21:13:46
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--