you can be anything in this world but tonight you're gonna be my dancer.

-- Datum: 2009-12-01 | Tid:23:33:05
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Tjenixen! Min dag började med att jag inte kunde komma upp ur sängen vilket blev stress för mig. Onödigt eftersom tåget ändå kom 30 minuter försent! Förutom det så har det varit skola tills 16 idag. Efter skolan åkte jag till min kära broder för att hämta något. Eftersom de skulle laga tacos så beslutade jag mig för att stanna och käka, mm goott !

 

Sedan jag har kommit hem så har jag nördat på ett spel som finns på min ipod. Skit roligt ju! Målet är att rulla kulan till den runda ringen utan att ramla ner på något av de hål som finns ÖVERALLT. Alltså blir det en rolig utmaning, hehe. Fast den den bana som finns på bilden här ovanför är ju skit svår så jag har tagit en liten paus. Kanske ska nörda vidare nu, hehe.




Kommentarer
Postat av: camilla

sv: jo bara bra med mig också :)*



hihi tack så mycket! :D

2009-12-02 @ 15:55:34
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--