you're my heartbreaker

-- Datum: 2009-12-29 | Tid:23:00:33
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Foto: Ers gulighet, Carina Le(e Min Ho)

Känns som om det var ett tag sen jag kastade upp ett "riktigt" inlägg här på bloggen. Det brukar mest bli video från YouTube eller låtar när jag känner mig lite för lat för att skriva något långt.

Var i
Forum Nacka idag, blev lite småköp men inget speciellt direkt. Vet inte om det beror på lågkonjukturen just nu men mellandagsrean i år känns väldigt segt, finns nästan ingenting känns det som. Ska försöka ta en till shoppingtur efter nyår och sen så får det räcka för mig, har ju bestämt mig för att spendera mindre pengar på kläder och annat onödigt shit från och med 2010 ^__^



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--