ångeeest !

-- Datum: 2009-11-04 | Tid:09:15:04
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

God morgon på er sleepers ! Just ni sitter jag vid biblioteket med den lysande chockrosa Aleksandra. Vi har rast just nu och jag känner mig så trött att jag kommer att däcka när som helst ! Jag hade världens ångest över att stiga upp idag, tänkte att jag skulle sjukanmäla mig och bara sova vidare men nej here I am.

BTW, jag är väldig agressiv just nu. Så roligt att reta Micro michis ! :D

/ Er fantastika, underbara och agressiva Carina



Kommentarer
Postat av: MMMMMM

du kanske skulle ha sjukanmält dig och stannat hemma så hade jag sluppit dig!!! :D

2009-11-04 @ 09:19:22
Postat av: Carina

Sv; MMMMMM

Gå häng dig själv ! :P

2009-11-04 @ 09:22:07
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--