Another time, 2012!

-- Datum: 2009-11-18 | Tid:15:54:26
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Skulle ju på bio idag med klassen men det blev inget - again. Men den här gången var jag som föreslog att vi skulle byta dag. Anledningen var att de flesta felt like crap efter vaccinet som de tog igår och TRO mig, om det är någon som förstår den där skitkänslan så är det miss Jessica here! Hopefully there will be another time, maybe sometime next week?

Var beredda på att jag kommer spamma bloggen idag,
har inga läxor som måste göras eftersom imorgon är jag i gymnasiemässan med E, H & L SO NO SCHOOL FOR ME *HOHOHO*
- peace <3



Kommentarer
Postat av: embla

Jag älskar att blogga, men det jag älskar mest när när folk ger en härliga kommentarer. :)

Så vad gillar du mest med att blogga?

2009-11-18 @ 19:32:22
URL: http://givemeall.devote.se

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--