Are you down?

-- Datum: 2009-11-19 | Tid:18:47:28
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Från gymnasiemässan

Då var gymnasiemässan över för min del. Got to say that it brought back some memories from the past. Nej men ärligt, när jag tittade runt på folk så kom jag ihåg när jag själv vandrade runt där för två år sedan helt confused. Hade absolut ingen aning om var jag skulle end up at, jag hade inte alls tänkt mig att jag skulle gå på naturvetenskapliga programmetFredrika Bremer.

Efter två år, ett gymnasiebyte, ett klass- och programbyte så är jag där jag är just nu. Am I happy? Kan inte direkt säga att jag är head over heels över allt pluggande, det var ju ganska givet (naturprogrammet, DUUUH), men jag är definitivt nöjd med mitt beslut.
- peace <3



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--