Before midnight

-- Datum: 2009-11-25 | Tid:23:44:24
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Ojoj, jag skulle egentligen ha skrivit ett inlägg för länge sen men jag kom på att jag hade engelska till imorgon så har varit lite busy. Men jag ser att gulingen har gjort sitt och uppdaterat lite under tiden jag var borta ^__^

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu, håller på att stressa lite eftersom jag vill bli klar med engelskan innan "Nip/Tuck" börjar *hähähä* Får bli ett kort inlägg från mig idag, but I'll make up to it some other time, yes!
- peace <3
PS. Hade matte-prov idag, gick bättre än förväntat. I hope!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nu kan du inte klaga. Den andra kommer upp så småningom :) <3

2009-11-26 @ 10:05:43
Postat av: Carina

2009-11-26 @ 10:06:23
Postat av: dvt

sv: haha joo jag har ganska många låtar.. men om du håller ut nån dag eller två och kollar upp min blogg, för jag kommer lägga upp några låtar jag gillar :D hihi du kanske hittar nått då

2009-11-26 @ 21:59:28
URL: http://duongtran.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--