Cause he don’t wanna leave, and I don’t wanna go. And I know just how this battle goes.

-- Datum: 2009-11-17 | Tid:23:53:11
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej



Kemi-provet gick BAJS BAJS BAJS!
Kalla mig "barnslig" om ni vill för att jag gillar att använda ordet "bajs", I don't give a damn.

Det känns freakin' nice att inte behöva öppna matte-boken idag, det har gått så pass lång tid sen sist att det känns nästan lite ovanligt att inte göra det. Men Matte A-kursen är nu snart över och då börjar B-kursen and Jessica is worried~ Tänk er, Matte B + Fysik A + Kemi A --> Jessica is DOOMEDx100!

Imorgon blir det 2012 med klassen ^_^ Har hört ganska mixade åsikter om den men I think it's my type of movie. Det har blivit ganska många biobesök för mig den senaste tiden, jag som skulle börja spara pengar >__> yeah right... Men vi får se om jag kommer orka hinna skriva något imorgon efter biobesöket.

LOLOLOL lite out of topic here men gissa vad som dök upp när jag skulle kolla upp om det hette "ett bio" eller "en bio" på Google? Ja, jag suck at Swedish. Kan väl inte vara så att ni märker det nu? -__-'' Men jo i alla fall, check it out:

Okeeej? O_o
- peace <3



Kommentarer
Postat av: Carina

Hahahahah !!! xD

2009-11-18 @ 08:17:56
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--