count on me to be there in times of darkness

-- Datum: 2009-11-05 | Tid:17:46:16
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Äntligen är jag hemma och nu sitter jag här och pratar med en tönt på telefonen och äter pastasallad och dricker saft. Måste ju bli lite påmind om den varma sommaren på något sätt :) Speciellt när det är sånt här skit väder i Sverige. Ännu mår jag inte bättre, tyck synd om lilla mig .. Haha, skoja. Har typ skrivit det här inlägget i 30 minuter nu, ska nog avsluta med lite bilder.

Bild 1; Jessica 
Bild 2; Our feet 
Bild 3; Us 
Bild 4; Jag, påväg till T banan från moderna museet.

Bild 5; Bron från skeppsholmen till kungsträdgården.






Kommentarer
Postat av: Jessica N

I like our shoes ^^

2009-11-05 @ 17:51:35
URL: http://keepitreal.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--