Efter oändligt många timmars sömn

-- Datum: 2009-11-15 | Tid:10:53:31
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

...så är jag vaken och en aning mer pigg! Pigg nog att orka flytta rumpan bort från sängen till stolen, sätta på datorn och skriva ett inlägg ^__^ Det var ett tag sen sist, jag orkade verkligen inte skriva något i fredags och igår.

Som sagt så tog jag sprutan i torsdags och dagen efter - fredag den 13:e - så kände jag att jag verkligen började bli yr och må illa. Jag frös typ 24/7, t o m inomhus med jacka, vantar, mössa och halsduk. Jag kunde inte heller gå hem eftersom jag var tvungen att gå på informationsmötet och på kemi-lektionen för att min lärare skulle gå igenom de sista detaljerna inför provet som är på tisdag. Men jag kom hem runt 16 och däckade av direkt ända tills 11 nästa dag, gick och la mig igen 20 och vaknade för någon minut sen - NICE MANNEN~~

Idag måste jag tyvärr plugga
T___T har både matte och kemi som måste göras. Matten går nog snabbt (hoppas jag) men kemin däremot... BAAAH!! >___< Så mycket som kommer på provet och jag som hatar att plugga på söndagar! Jag har tyvärr inget annat val än att sitta och råplugga inför skitet, kommer säkert kräva hela min koncentration och uppmärksamhet så det kanske inte kommer något mer inlägg från mig idag -__- Ska också försöka undvika att gå in i datorn överhuvudtaget... Det DÄR kommer att bli svårt mannen >___>



Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

Jaha oj vad mycket du vet om dom :D



usch sprutan gör jätteont efter :S

2009-11-15 @ 12:21:04
URL: http://vanessass.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--