Ett sånt där konstigt dilemma

-- Datum: 2009-11-05 | Tid:23:30:24
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Nu är det ju så att jag är så jävla trött MEN samtidigt så vill jag verkligen titta på Nip/Tuck (TV8, vardagar runt 00.00)... VAD SKA JAG GÖRA!?

Jag har sovmorgon imorgon men jag känner ändå mig lite sådär halvdöd så jag kanske borde passa på och verkligen utnyttja dem där extra-timmarna nu när jag har chansen? Men samtidigt vill jag även passa på att titta på  TV och dega så mycket som möjligt innan helgen kommer för då är jag verkligen tvungen att plugga T____T

Hur fan kan någon lärare vara så dum och lägga ett prov på måndag-morgon!?
De fattar väl att man inte vill behöva plugga på de två dagar man INTE är i skolan? Våra "lediga" dagar som finns för den anledningen att vi ska kunna ta en paus och vila upp oss inför de nästa kommande fem dagarna? Idiots...

Blir nog TV:n i alla fall eftersom jag är för pissed off för att sova just nu -___-

- peace <3



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--