f(g(x)) = g(f(x))

-- Datum: 2009-11-08 | Tid:14:30:52
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Damn vilken ångest jag har just nu! Är så jävla orolig inför matte-provet imorgon T__T Det känns som om jag har glömt bort allting jag hade lärt mig innan höstlovet vilket inte är ett bra tecken, förmodar jag. Saken är ju den att jag har ju redan betyg på Matte A men det är ändå den där känslan att provet måste gå bra för annars kommer jag att känna mig besviken på mig själv.

Det här är verkligen första gången jag har pluggat så mycket inför ett matte-prov, HELL - pluggade typ aldrig inför ett matte-prov i nian -__-'' Men här sitter man nu och pluggar my butt off till ett prov som inte ens kan ge mig ett betyg... Jävla geek man är -__-

En "begagnad" bild, orkar inte ta en ny ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs,Följ & Kommentera gärna min blogg !

Kram :)

2009-11-08 @ 15:31:31
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

lycka till på provet!

2009-11-08 @ 15:38:49
URL: http://liborius.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--