I regret giving you my love, I regret getting attached to you, I regret holding you back

-- Datum: 2009-11-24 | Tid:21:14:38
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


leggings Bikbok stickad tröja Gina Tricot sneakers Cheap Monday

Fattar inte vad deras problem är. Först kastar de in ett matte-prov imorgon och idag får vi reda på att det är ett till matte-prov om 2 veckor, mdrfkr-butt-hole...

Sitter här och kollar runt på nätet efter flygbiljetter. To where? Anywhere. Ska egentligen inte resa eller något men jag vill, jag vill, JAG VILL! Det är så många ställen jag kan tänka mig resa till, underbara Asien, USA, Malta, Grekland, you name it.

Kanske efter plugget? Efter högskolan eller något, innan det är dags att börja leta efter jobb like everbody else. Håll tummarna för mig...

Self-note: måste gymma snart, har inte gjort det på 100 år nu...
- peace <3



Kommentarer
Postat av: My

Just nu vill jag mest till vart som helst i usa + koreaaa (a) haha



Eller hur , yngre än mig med :o Hur gammal är CL ? Ingen aning om hur gammal hon är faktiskt .. 18 , 19 ngt va ? xD

2009-11-24 @ 22:51:26
URL: http://myytran.blogg.se/
Postat av: dvt

sv: haha det är lugnt ;) glad att man kunde hjälpa nån iaf. Shiiet jag va som en freak när låten kom ut nån dag sen.. va tvungen att värsta begära lyrics och sånt via nätet.. ganska komiskt

2009-11-24 @ 23:06:05
URL: http://duongtran.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--