I want to go crazy, I want to run faster

-- Datum: 2009-11-12 | Tid:21:20:24
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Nu är jag vaccinerad. Still doubtful. Eller egentligen är det bara för att allt man läste i tidningar fuckade up ens hjärna men efter att jag såg många av mina vänner vaccinera sig idag så lugnade jag ner mig lite. Sprutan kändes inte alls när jag tog den men jag känner mig lite yr nu, inte sådär jättemycket men det är antingen på grund av sprutan eller är det bara jag som är trött ^__^

Idag var en sån där halvjobbig dag, slutade astidigt men kunde inte gå hem för att jag skulle ta sprutan. Trodde först att jag inte skulle ha några läxor till imorgon men jag hade fel - kemi-förhör imorgon.

Jag ska i alla fall ta och försöka plugga lite nu så att jag får det överstökat och kan gå och lägga mig lite tidigt. Ska upp tidigt imorgon eftersom jag ska på informationsmöte angående gymnasiemässan ^__^
- peace <3



Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

Jaha! Eat you up har jag hört, den var helt okej. :) Vet du om Big Bang fortfarande släpper ut låtar?

2009-11-12 @ 21:38:16
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: My

Svar : HAha men jag är lite lat :(



HAHA eller hur , men mina vet redan att jag är lite smått crazy hahaha .. Har tillochmed gjort så min yngsta bror , som är 7 år , redan kan några av super juniors och shinees låtar ahhahha xD



Jo men trivs du i din klass så är det ju skitsamma egentligen :D

2009-11-13 @ 13:37:34
URL: http://myytran.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--