"In the count of two"

-- Datum: 2009-11-28 | Tid:22:19:41
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

I'm so freakin tired. Tiden går så himla snabbt! Jag vet inte ens vart all min tid flyger iväg någonstans. Det känns som om det var lördag igår. Kan fortfarande inte fatta att en hel vecka har gått och att det snart är jul. Imorn är det redan första advent och innan vi vet ordet av det så kommer det vara jul.

Nog om den snabbt flygande tiden. Just nu lyssnar jag på "Jason derulo - Electrifine" (länkad). Nu ska jag tillbaka till musiken och bara vara. Have a good saturday!



Kommentarer
Postat av: Jessica N

Haha I can see Jason DeRulo on your iPod ^^

2009-11-28 @ 22:29:02
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--