It's too late to apologize

-- Datum: 2009-11-26 | Tid:23:57:42
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

It's too late...


Måste börja skärpa mig lite, got to stop skriva inlägg såhär sent. Har inte behövt plugga idag vilket är N I C E men tyvärr så måste gulingen göra det för imorgon har hon prov... Är inte skolan bara för underbar mot oss alla?

Shit vad tiden går snabbt, om 10 minuter är det redan fredag igen! Sen är det en helt ny vecka igen och då närmar vi jullovet alltmer, can you say "HELL YEAAH"? Men jag kan fortfarande inte fatta att 2009 snart är över och vi går då in i 2010, jag har inte ens hunnit att vänja mig vid 2009 ännu @__@


Min kära "farm" som har växt till sig lite ^__^
I swear it's a drug >__>
- peace <3



Kommentarer
Postat av: simone

jodå! Haha =)

2009-11-27 @ 10:27:47
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: V A N E S S A

ok :D haha jag tycker spelet är tråkigt 8)

2009-11-27 @ 22:47:08
URL: http://vanessass.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--