Look into my eyes and tell me no lies

-- Datum: 2009-11-07 | Tid:20:08:25
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej


Och då var man hemma igen efter att ha varit ute en liten stund. Jag fick nämligen oförväntade gäster som hade kommit ända ifrån Gävle, trevligt. Så min dag blev inte såsom förväntat, att jag skulle plugga. Så nu får jag ta den lilla tid jag har kvar idag och plugga flitigt.

Tog fram böckerna, pennan och sudden men nope, okoncentrerad som jag är så leker jag runt i datorn. Haha, ni kan ju se hur jag underhåller mig själv. Ah, men enough och tillbaka till pluggandet.

 




Kommentarer
Postat av: Jessica N

Plugga plugga pluggga :) FOR THE MOTHERLAND! :D:D

2009-11-07 @ 21:57:58
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--