Now watch me two step and watch me rock and rock and lean and lean

-- Datum: 2009-11-27 | Tid:23:10:20
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej


Hey you! Igår bloggade inte jag eftersom jag pluggade till mitt prov som jag hade idag. Vill inte ens prata om hur det gick, don't want to be reminded. Haha, märker att jag har blivit som Jessica. Såhär engelska och svenska blandat i en mening. Man blir som man umgås sägs det ju ..

I alla fall så har jag typ pratat i telefon skit mycket idag. Har inte gjort så mycket idag. Idag har jag gått i skolan från 8-14 och sedan gick jag till centrum för att chilla men det blev en massa påsar från olika affärer som fick följa med hem. Var även tvungen att handla mat, städa huset och snart blir det att boka tvätten. I'm grown up now. Well that's all for now, peace out!



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Carinisch kör på rikgta kattiga leggings ;D

2009-11-28 @ 11:52:58
URL: http:// vanessa.hammarhorn.se

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--