"Titta, där är jag och min..?"

-- Datum: 2009-11-07 | Tid:17:33:38
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

NOTE: Carina, du som alltid klagar på att jag aldrig lägger upp bilder måste känna dig lite stolt nu ^__^

Det är en sak som ofta dyker upp på mina bilder
(förutom jag själv dåra), även när det inte är avsiktligt. det är ganska obvious om jag ska ta foto på mig själv men den finns ändå där när andra ska ta foto på mig, speciell när Carina gör det. Men vad kan det vara? Take a look and guess!




Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, jag är så jävla stolt en människa kan bli !

Hohohohoohohoh, Jag vet svareet ! :D

2009-11-07 @ 19:54:12
URL: http://feelthewords.blogg.se/
Postat av: Sina Faroghi

Vad tycker du om "nice guys" som blir KOMPISAR med tjejen de gillar? Du vet vilka scenarios jag pratar om ...



svara inte med "SV:" i början tack! (:



-SF

2009-11-07 @ 20:15:11
URL: http://sflife.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--