YOU LIKE!?

-- Datum: 2009-11-05 | Tid:21:00:19
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Vad tycker ni om den nya layouten? ^___^ Visst är den mycket bättre än de förra? Och mycket creds till Carina som har fixat och trixat med det mesta *haha* Men det kommer säkert bli några ändringar här och där då och då för att vi är så petiga med sånt *hoho*

Idag hände i alla fall en ganska, hmmm... tråkig sak i skolan. Eller asså inte liksom "tråkig" men typ lite fake-attityd från vissa personer. Jag blev faktiskt lite besviken eftersom jag inte trodde så om dem och det värsta är att jag tror de inte ens bryr sig om hur de beter sig. Men oh well, bra att jag fick reda på det nu istället senare right?

Snart helg, bara imorgon kvar och sen PLUGG på helgen (fuck-fuck-fucking hate it) för jag har matte-prov på måndag (ångeeeeeest -____-)!!!




Kommentarer
Postat av: michaela

me like the layout :D

2009-11-05 @ 22:07:03
Postat av: Vanessa

Ouf...fett snygg design på bloggen xD

2009-11-06 @ 08:44:34
URL: http://vanessa.hammarhorn.se

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--