ZOOMG TILL HUNDRA

-- Datum: 2009-11-07 | Tid:22:15:24
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Kommer typ banka mitt huvud mot väggen snart!! Har typ försökt fixa den där dumma koden som gör att man inte kan klicka runt rätt tack vare våra fina men dumma Twitter-lådor där till höger :(

Gulingen tycker att jag överdriver men så är det med mig. Jag är lite av en perfektionist, såna där småsaker kan typ störa mig otroligt mycket även om ingen annan märker något -__- it's a curse you know!

Imorgon är det söndag, shit vad snabbt tiden går... Snart skola igen liksom (ångest T___T) Men det bästa är att för varje vecka som går, desto närmare kommer vi till jullovet :D *hohoho* IT'S ALMOST CHRISTMAS MDFKR!!! >_____<

- peace <3



Kommentarer
Postat av: Carina

Haha, skit söt kyckling !

2009-11-07 @ 22:58:59
URL: http://feelthewords.blogg.se/
Postat av: lamicha

gillar designen , kolla in min :)

2009-11-08 @ 00:11:15
URL: http://laamicha.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--