F-R-E-D-A-G

-- Datum: 2010-04-16 | Tid:22:01:05
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Åhh vilken fredag alltså. Det började med att jag försov mig till min första lektion så jag beslutade mig för att komma senare istället. Men gissa vad, jag försov mig igen, haha så jag kom försent till min andra lektion. Lyckat! Skoldagen gick förbi snabbt vilket vart bra!

Det blev att åka direkt hem eftersom jag fortfarande var trött! Det första jag gjorde när jag kom hem var att sparka av mig mina strumbyxor och ta av mig min skjorta och BH och sen bara däcka direkt. Vart sjukt trött alltså. Sitter nu här alltså med min tunika och känner mig ofräsh, haha.

Ska då bara byta om till mjukisar och en stor T-shirt och sedan börja städa lite snabbt eftersom om en liten stund kommer min kompis hit för att titta på filmen barnhemmet med mig. Läskigheter är inget för mig, jag kan inte titta på det själv. Som tur stod han upp för mig! Skit snällt! Ni får ha en fortsatt bra fredag då!





Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--