grodan

-- Datum: 2010-04-17 | Tid:13:42:50
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Det första jag gjorde när jag var rädd var att ta ner grodan ifrån hyllan. Grodan höll jag om under hela den tid jag var rädd. Grodan var den jag föredrog framför alla mina andra val. Den kramade jag hårt och den gjorde så att jag kände mig tryggare. Grodan var den som fanns i min famn när jag somna.

Aldrig har jag sovit så gott på länge. Det var det minsta man skulle kunna tro att jag skulle göra eftersom jag var så rädd. Jag trodde att jag skulle drömma mardrömmar. Tvärtom, mina drömmar var underbara. Drömmar som jag önskade att jag aldrig vaknade upp från. När jag väl vaknar så är grodan det första jag ser och det första jag håller om. GRODAN.




Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--