"and it just spells AWESOMENESS!"

-- Datum: 2010-04-04 | Tid:21:41:25
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Gammal bild, torsdag I think?

Skrev ett inlägg nyss men min dumma Firefox kraschade så allt försvann, GREAAAAT! -___-

Bara för det orkar jag inte skriva om hela inlägget, inte för att jag ens kommer ihåg vad jag skrev *haha* Men ska i alla fall bänka framför TV:n resten av kvällen. Kanal 5 visar snart "The Big Bang Theory", 3 delar av "CSI" och sedan "Criminal Minds" and it just spells AWESOMENESS!

- PÄÄÄJS



Kommentarer
Postat av: Lili

mm såg den =(!

Den sög faktiskt, ville liksom se mer av tjejerna eller om de hade skaffat familjer eller nått xD

2010-04-05 @ 00:02:01

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--