1 more to go!

-- Datum: 2010-02-23 | Tid:15:45:23
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Matte-provet är nu avklarat (thank you God!) så nu är det bara kemi-provet kvar innan lovet börjar. Fick be pappa skjutsa mig till skolan idag så att jag skulle hinna till provet som började 08.00. Lucky me för typ hälften av klassen kunde inte ens komma fram till skolan pga pendeln.

Hm... Mitt* hjärna säger att jag ska leka runt på internet nu men mitt hjärta säger att jag borde faktistk börja öppna kemi-böckerna och plugga eftersom jag faktiskt inte kan något inför provet. Seriöst, jag kan inget. Jag vet inte ens vad vi ska ha på provet för enda sedan mitt förra kemi-prov (vilket känns som om det vore igår) har jag bara degat på lektionerna.
- oh screw it,
vad vore jag utan min hjärna?
*HAHAHAHA jag döör, svenska-brist här asså xD
Okej okej, kanske inte så funny för er men det är en liten inside-grej mellan mig och M.



Kommentarer
Postat av: Carina

Sv: Eh, aah men satt och käkade framför datan. Inte vill man sitta hungrig under provet !!



HAHHHAHAHAHHA! BILDEN xD <3

2010-02-23 @ 17:41:10
URL: http://feelthewords.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Svar : Jo, jag kan medge att jag är rätt svag för den låten med med Justin Biber ;)

2010-02-23 @ 21:22:56
URL: http:// vanessa.hammarhorn.se

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--