1a februari 2010

-- Datum: 2010-02-01 | Tid:10:47:22
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej


Ja, tänka sig. Varför skriver jag ett inlägg den här tiden?
Är jag hemma?
Är jag i skolan?
Vart är jag?

Vid den här tiden borda jag redan ha varit i skolan men jag försov mig. Alltså somnade om. Okej, då tänkte jag komma när vi faktiskt börjar då. Idag var det klassråd innan så vi började tidigare. Jag loggar in på SLs hemsida och ser att mitt tåg är inställt. Jaha ..

Istället tänker jag skippa återigen en till lektion, inte för att klassråd är en lektion, och gå på den andra lektionen som börjar lite senare. Det resulterar att jag sitter vid datorn nu med en stor fet frukost. Oh ja! Typsikt SL trafiken. La la la la la :D

- Carina ♥



Kommentarer
Postat av: Jessica N

käääääääääääääääääääätt <3

2010-02-01 @ 17:33:22
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--