Dagens rambling : Kemi-provet from H E L L !

-- Datum: 2010-02-25 | Tid:20:27:52
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör: ÅNGEST x 10000^10000 !!!
Lyssnar på: Lil Eddie - All I See


Nej seriöst,
har aldrig haft en sådan ångest för ett prov som jag har just nu. Det gick BAJS! Okej ni tänker säkert "ååååh vad hon överdriver" eller "asså hon säger bara sådär" men nej jag menar det. Jag säger inte att jag kommer på fail på provet men jag kanske är girig men efter att ha min lärare sa att om jag nailar det här provet finns det en god chans att jag kan få det betyg jag vill ha på Kemi A, så är det väl klart att jag blir besviken efter dagens resultat.

Grejen är den att om jag bara fick 15 min till så skulle det ha hjälp så jävla mycket! Jag var tvungen att avbryta mitt i min uträkning på en MVG-fråga. Jag VET att om jag hade fått lite mer tid på mig så skulle jag kunna klara av den och det är just det som irriterar mig mest. Att mitt betyg sänks pga tidsbrist och inte på bristen på min kunskap. Vi fick 1,5h på oss på ett prov som BARA bestod av uträkningar och ca 14 frågor + a), b) och c) medan matte-provet som hade 9 frågor gick på 2h.

Okej, var bara tvungen att get it out of my system. Ni kan återgå till det ni gjorde innan och till er som nu tänker "aha, nu har jag slösat 3 min av mitt liv på det HÄR!", sorry.
- jessica is out.



Kommentarer
Postat av: Carina

Det handlar alltid om tiid ..



Men no worries, SNART lov ! :D Wihoo <3

2010-02-25 @ 21:00:50
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--