F=mg. NewtonsTreLagar. F=ma.

-- Datum: 2010-02-18 | Tid:22:21:22
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör: Exhausted
Lyssnar på: Craig David - Insomnia


Fysik-prov imorgon T__T
Men oh well, har i alla fall tur och slutar supertidigt imorgon *mohahahah* Har försökt plugga lite inför provet nu men jag vet inte, känns som om jag ändå aldrig kommer vara riktig förberedd? -__-

Har märkt att jag har väldigt stora problem med att hålla koll på tiderna nuförtiden. Asså mer specifikt veckodagarna. Känns som om att det är "tisdag" på måndagar osv. Trodde till exempel att det var fredag idag och att uppsatsskrivningen på svenskan var igår and I don't know. Allting är så rörigt i mitt huvud, är faktiskt fortfarande inte säker på om det var idag eller igår som jag hade uppsatsskrivningen *haha* My head is like totally messed up for the moment. Too much fysik-stuff right now.
- oh well, back to fysik-bajset.
out.



Kommentarer
Postat av: Carina

Haha. omg jag känner precis detsamma här. Jag håller inte koll på dagarna och speciellt inte på tiden. Har typ skippat alla lektioner som jag har haft på morgonen den här veckan. This poo weather is killing me .. This days are killing me softly .. poo on that ! <3

2010-02-19 @ 09:30:21
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--