HAHAHAHA, jag dör!

-- Datum: 2010-02-08 | Tid:20:20:06
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Åkej, sitter nu här och små mumsar i mig tjockisbollarna utan att ens ha börjat med min svenska. Seriously .. Ska strax sätta igång .. om en liten liten liten stund .. Hmm .. NU ! :)


Snubben är så jävla skön hahahha !! Det där gjorde min dag vafan, hahahha !!

"Men det roliga var att under tiden vi borstade tänderna gick jag till den stora spegeln i hallen för att fixa mitt hår. Då jag märkte att allt var så jävla suddigt, med andra ord - mina glasögon var så jävla fingerprintade på glaset. Och vad gör man när man vill rengöra glasögonen så fort som möjligt? Jo, man "blåser"/andas varmt och torkar av med tröjkanten, iaf jag gör så! Men vafan, jag hade ju tandborsten i käften, vad gör man då? Jo, man använder näsan!"

- Carina ♥



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--