my heart says yes, but my mind says no

-- Datum: 2010-02-10 | Tid:21:24:49
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


t-shirt H&M örhängen Ur&Penn

ZOOOOMMMGGG!! JAG DÖÖÖÖÖR! Fick idag reda på att de två kommande veckorna kommer vara H E L L ! Nästa vecka är fysik- (!!!) och biologi-prov + svenska uppsatsskrivning (crap.) och veckan efter det är det matte- och kemi-prov som gäller... *hahaha* asså jag dör, prov på de 4 jobbigaste ämnena som finns på denna jord och allting innan mitt underbara sportlov T__T

Förvänta inte mycket från mig här i bloggen från och med måndag, ligger väl i diket med böckerna upp i arslet eller något -__-''
- peace out löööövers
(&haters)



Kommentarer
Postat av: Carina

Sv; HAHAHAHHAHA ! Jag vet, alltså jag hade tråkigt. Eller "Tråkigt", jag orkade bara inte börja med mitt naturskit. Så jag gjorde allt annat förutom dä om du förstår :)



Jag förstår dig helt och hållet, så mycket innan lovet och mellan loven. Du vet JAG kommer ha mycket ända tills sommarlovet. ORKAR INTE ! -_- <3



Långt.. I KNOW .. Det här kunde fan bli ett inlägg ..

2010-02-10 @ 22:38:23
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--