Ooh baby

-- Datum: 2010-02-11 | Tid:21:48:40
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Fan jag orkar inte ! Jag har ett prov imorn som jag inte ens har pluggat på och så får man ju inte glömma att jag ska skriva om en sjukdom som ska vara på 4-5 sidor lång. Prov imorn. Inlämning på måndag. Några få timmar för att plugga. Några få timmar på att skriva. JAG ORKAR INTE!

Dessutom har jag inte pluggat idag eftersom jag har tittat på två asvnitt av vampire diaries. Och sen kommer fast and the furious tokyo drift la la la .. Ja .. Och jag vill titta, inte plugga :(

By the way ? För vissa blir det alla hjärtans dag på söndag. Men för mig blir det jobb och sen asiatisk nyår ! Oh yes ! :D Min kärlek ger jag till min kära varje dag då alla dagar är alla hjärtans dag och inte på ett visst datum. Got it? That's how it should be for everyone. Just saying ;)

 

- Carina ♥




Kommentarer
Postat av: Vanessa

Carina: Ja, kanske inte lika roligt men ända hettade det till sig lite i soffan på deras " reunion" :P Gillar Danielle min ibland när de andra fruar sitter och snackar om henne haha



Jessica: Yes, they are so fly high skorna! Kollade och såg att priset låg på toy 1800 typ...Inget jag cashar upp bara så där för ett par skor xD

2010-02-11 @ 22:08:18
URL: http:// vanessa.hammarhorn.se
Postat av: Jessica N

"då alla dagar är alla hjärtans dag och inte på ett visst datum" - i like that ^^ <3

2010-02-11 @ 22:17:01
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--