så häääääääääääär mycket...

-- Datum: 2010-02-22 | Tid:19:11:46
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör: stressad
Lyssnar på: mig själv den här gången

...har jag att göra den här veckan. Matte-provet som är imorgon dödar mig och kemi-provet som är på torsdag lyckas döda mig igen. Sen dök det upp analys-shit på svenskan som ska bli klar tills på fredag. Näää jag vill ha mitt sportlov NU!

Dagen började bajs, vaknade astrött och stressade mig till bussen bara för att få veta att den inte dyker upp... På 30 min -__- Jag är tvungen att vänta 30 min bara för att åka en sträcka på 10, score! *haha* Jag missade typ hela min första lektion förutom de sista 5 minuterna och luckily tog inte B närvaron förrän då så jag fick inte ogiltig frånvaro, lucky or what?

*HAHAHAHAHAH* jusste roligaste/äckligaste/dummaste saken hände idag på engelskan. Seriöst, det är waaaaaaaaaaaay 2 inappropriate för att nämnas i bloggen men jag kan säga att det inkluderar smällare+nakenhet >__>

Anyway, måste rulla vidare nu. Har som sagt asmycket att göra och jag måste pluggish införish matte-provish.
- peace out.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--