so early.

-- Datum: 2010-02-11 | Tid:09:30:34
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör: Halvtrött
Lyssnar på: 2NE1 - Try to Copy Me

Wohoho inte så ofta jag brukar uppdatera så ofta.
Men eftersom jag inte börjar förrän 10.30 idag och har "lugnt" med tid så tänkte jag väl kasta upp ett litet inlägg.

Kan inte fatta att det redan är torsdag idag :O snart helg och på söndag är det äntligen dags för det asiatiska nyåret! Finally ^^ ärligt talat så föredrar jag nästan det asiatiska nyåret framför det "vanliga". Extra points för att man får "li xi" (sp?) vilket är små röda kuvert med cash *hähä*

Nää måste fixa mig lite nu, missar jag bussen så är jag död. Fröken P. gillar inte när jag hela tiden kommer försent *hähähä*

- jessica is out.



Kommentarer
Postat av: My

Nice , vi brukar inte få pengar på asiatisk nyår :( Istället får vi från hela släkten på julen xD



HAHA santsant , men det är nästan alltid så att den man gillar mest aldrig får tjejen i serierna . Samma sak i BOF :( Haha

2010-02-11 @ 17:24:55
URL: http://myytran.blogg.se/
Postat av: Carina

HAHAHA ! Cool schnöööbbe

2010-02-11 @ 21:58:56
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--