Varning: Inlägget innehåller i-landsproblem

-- Datum: 2010-02-26 | Tid:23:19:47
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Färgerna är inte ett dugg likt bilden, de "vita" är inte lika beige och de till "lila" är lite mer blålila

Nu kommer det ett sånt där typiskt i-landsproblem igen. Jag köpte idag skorna till vänster (SALE! 100:-) men i själva verket har jag haft mina ögon på dem till höger men min storlek fanns inte kvar. De vita är ju inte fula eller något, de är fina och så (but ofc purple is more löööv) men jag vet ändå inte om jag ska behålla eller lämna tillbaka dem. Jag får inte en sån där "wow"-känsla av dem just nu, jag vet inte... Kanske måste prova dem lite mer ordentligt? Eller määääääääääh jag vet inte~~ >__< I-landsproblem hääääääääääääääär!!!

Anyway, sportlovet har äntligen börjat NU! Har gjort klart fysikläxan och idrotts-uppsatsen som skulle vara klar till veckan efter lovet så nu är det bara att CHILLA GALET! First thing? Sovmorgon to the max imorgon *hähähä*

Förresten så har jag skapat en ny kategori - "Fashionesque". Grejen är den att jag har typ fucked up OCD så jag får typ bananas när saker och ting inte är i "ordning och reda" *haha* töntigt jag vet. Men ah, ni fattar nog vad som hamnar där nu.
- out.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--