camwhore.

-- Datum: 2010-01-28 | Tid:21:44:21
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Första gången på sjuuuuuktlänge jag faktiskt arbetar i matteboken, frivilligt. Typ. Egentligen så är det för att jag ligger efter alla andra (like 2 freakin' weeks man!) men ingen har ändå tvingat mig right?

Tabbe idag, missade första lektionen eftersom jag glömde bort att vi hade ett nytt schema för VT -__- kinda not my fault. Gillar faktiskt det nya schemat, slutar 13 på fredagar från och med nu till skillnad mot 15 som förut *hehe*

leker g när jag ändå har tid. ignore my fail poses, it's all just for fun hun'.

skjorta BikBok leggings Gina Tricot
- peace out.



Kommentarer
Postat av: Carina

Skiiiiiiiiiiiiit snyyyyggt !! :D <3

2010-01-28 @ 22:09:09
URL: http://feelthewords.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--