C.N Blue - I'm A Loner [2010]

-- Datum: 2010-01-14 | Tid:22:25:32
-- Kategorier: Musik & Video

hej



Jag.Tror.Jag.Dör.
Min man, min man sjunger + spelar gitarr! *diesx100*

Äntligen (!) gör de debut i Sydkorea med deras låt "I'm A Loner" från albumet "Bluetory". Vad jag älskar med låten och C.N Blue är att de står verkligen ut med deras genre/musikstil, man får lite Maroon 5-känsla av dem. Och såklart det bästa, min man är med i bandet *mohaha*

Okej okej, jag är inte biased. Ärligt talat så visste jag inte att jag faktiskt skulle tycka om deras låt så jag hade inte tänkt följa dem eller något. Men den har en skön refräng, sätter sig fast i huvudet och melodin är nice. What do you expect?

Men såklart måste jag bara kommentera några saker i MV:n.
LOL när de helt plötsligt skriker mitt i videon, like "wtf? o__o" och när snubben bara random hittar ett trum-set mitt i ett bibliotek ^_^'' (but my hubby still looks mighty fine).
- peace out.



Kommentarer

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--