God morgon !

-- Datum: 2010-01-15 | Tid:07:20:54
-- Kategorier: Carinas lilla hörna

hej

Sitter här när jag egentligen borde ta på mig ytterkläderna och bege mig till skolan. Haha, ett morgoninlägg innan skolan. Aldrig gjort det förr. Har fått 30 minuters sovmorgon eftersom vi fick börja lite senare av vår lärare. Så skönt med lite sovmorgon. Inga klagomål här inte, 30 minuter är mycket för mig :) Aja borde nog ta och springa till bussen nu. Ha en bra dag !

Saknar den lilla staden. Saknar det varma vädret. Saknar min bebo <3



Kommentarer
Postat av: thanh

Ohhh :D har dock itne sett den i butik =(

2010-01-15 @ 23:56:57
URL: http://emomazing.blogg.se/
Postat av: Nga

naaaaaaaw <3<3

2010-02-20 @ 16:10:24

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--