Have you already forgotten me? Has your heart closed up?

-- Datum: 2010-01-11 | Tid:22:58:08
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej


Första skoldagen är nu överstökad,
imorgon är det dags för nästa. Crap. "Bara" ca 8 veckor kvar till sportlovet so I'm hangin' on *haha*

Har försökt plugga lite inför kemi-provet på torsdag ("already!?" I knooow) men allting blir bara fail. Har suttit och tittat på TV, ätit och bara surfat runt på internet istället. 5 minuter blir till 50 som snart leder till att klockan är nu nästan 23.00 och jag har lyckats åstadkomma nada.

Passar även på att meddela att det kanske inte kommer något från mig fram till torsdagen pga plugget dåra. Helst så borde det inte göra det för annars betyder det bara att jag inte pluggar fastän jag borde göra det. Men så fort provet är klart så kommer jag tillbaka *hoho* ^__^

- peace out &
wish me all the best.



Kommentarer
Postat av: thanh

RE: är det :o har inte sett den i butik, me n va balllt?!

2010-01-12 @ 21:26:20
URL: http://emomazing.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--