Jag är så efter!

-- Datum: 2010-01-03 | Tid:20:19:16
-- Kategorier: Jessica with Swagger

hej

Humör: Trött
Lyssnar på: 2PM - Tired of Wating


Kan inte fatta att det här är mitt första inlägg för år 2010 (känns så ovanligt att skriva det där)!
Men jag har verkligen inte kunnat/hunnit de senaste dagarna.

De senaste dagarna har gått segt vilket är konstigt för jag har knappt haft någon tid att ta det lugnt men det har verkligen gått segt. Men jag känner på mig att från och med imorgon så kommer det gå sjuuuuuuktsnabbt eftersom det är sista veckan innan skolan börjar igen. Ouch, jag får ont genom att bara skriva det där -__-

Nyår var nice så jag hoppas att det här året, 2010, kommer vara asnice 2 och NO MORE DRAMA! Hell YEAAAH! Nu ska jag i alla fall rulla vidare för att äta, sen så blir det en skön varm dusch och efter thaaat chilla gaaaalet!
- peace <3



Kommentarer
Postat av: Piff o Puff

Hej! Jätte fin blogg ni har! :) Kolla gärna in våran blogg och kommentera gärna! ;)

2010-01-04 @ 14:01:30
URL: http://ekorrarnas.blogg.se/

-- Kommentera inlägget här:

--Namn:
-- Kom ihåg mig?

-- E-postadress: (publiceras ej)
--
-- URL/Bloggadress:
--
--Kommentar:
--
--